Z výuky geografie – vrstevnice a Uživatel 32
O projektu

Projekt reaguje na nové možnosti v oblasti vzdělávání, zkoumá a implementuje technologii imerzivní virtuální reality (iVR) do výuky s cílem ověřit očekávané efekty v rámci aplikovaného výzkumu jak v oblasti přírodovědné, tak humanitní.

Výukový obsah bude vytvořen pro dva obory, kde je spatřován významný potenciál: výuka cizích jazyků a výuka geografie.

Projekt je silně interdisciplinární – propojuje IT obor (vývoj softwarového řešení) s oborem přírodovědným (geografie) a humanitním (anglistika). Experti v oblasti geografie a anglistiky vytvářejí obsah, který je určen k edukačním účelům. Zároveň jsou klíčovými členy psychologové a pedagogové, kteří se jednak zaměřují na uživatelské aspekty nabízeného řešení a zároveň garantují metodologické zakotvení projektu a reflektují kognitivní a další související procesy u uživatelů. Nedílnou součástí je zapojení odborníků z oblasti informačních věd, kteří zajišťují rozvoj znalostní infrastruktury jako takové.

Projekt v kostce

2020

zahájení

2023

ukončení

2

fakulty

4

pracoviště

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info